poniedziałek, 6 lipca 2015

Neonowe trio

Skoro mamy lato w pełni, to można poszaleć z kolorami. Ja do mojej zabawy z kolorami tym razem wybrałam neony. Lakiery, które użyłam to : Miss Sporty Clubbing Colours #326 oraz #451, a także Safari Quiz (brak nr). Miała być przerwa od stempli, ale znowu mnie pokusił wzór, którego jeszcze nie próbowałam, a jakoś pasował mi do tych neonów. Do stemplowania posłużył mi czarny lakier Wibo Extreme Nails #34. Jak to często bywa- zdobienie na lewej ręce podoba mi się bardziej niż na prawej.

Moje inne neonowe zdobienie można zobaczyć TUTAJ




3 komentarze:

  1. bardzo fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Neonki są cięzkie do uchwycenia, ale taka ich natura, sa przesliczne, bardzo mi się podobają Twoje paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię