środa, 22 lipca 2015

Kropki w kropkach na GR Color Expert #21

Kropeczki to bardzo wdzięczny temat w zdobieniu paznokci. Daje on nieograniczone możliwości łączenia kolorów i zabawy samymi kropkami. Zdobienie proste, ale cieszące oko i przykuwające uwagę innych :) Do swojego kropkowego zdobienia wykorzystałam trzy lakiery: koralowy Golden Rose Color Expert #21, biały My Secret #202 Snow White oraz czarny Miss Sporty Lasting Colour #080. Wszystko pokryłam topem GR Quick Dry.
Moje inne zdobienie z kropkami można zobaczyć TUTAJ.




5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kropki!!! Podoba misię tutaj u ciebie bardzo kolorowo!! Obserwuję, zapraszam do mnie na różany post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Chętnie zajrzę do Ciebie

      Usuń
  2. Podobają mi się te kropeczki w tej kolorystyce :D Bardzo fajnie wyszło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wszystko współgra ze sobą. Aż chce się patrzeć na Twoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię