piątek, 6 stycznia 2017

Dwa sweterki

Były śnieżynki, to teraz czas na sweterki. Dzisiaj pokażę Wam dwa- jeden z dna szafy i jeden bardziej aktualny, bo noszony teraz.
Pierwszy sweterek pochodzi z płytki B.10 Merry Christmas. W tym zdobieniu zdecydowałam się na jasne kolorki. Szare tło to Opi Skull & Glossbones, a różowy to Golden Rose Rich Color #46. Wzór odbity Sally Hansen Xtreme #300 White On.
 
 
(Wybaczcie skórki, zima to czas, który im nie służy.)




 
Drugi sweterek trochę mniej udany. Wzór z płytki QXE-17 niezbyt chciał się odbijać. Tutaj również sięgnęłam po lakier Opi, tym razem to I sea you wear Opi. Lakiery wykorzystane do stemplowania to B. a Cobalt Kick oraz B. an Ice Coffee.
 



 


16 komentarzy:

  1. obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa urocze :) Może pierwsze takie bardziej 'moje'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są i pomysłowe :)
    może wspolna obs ? zacznij i daj znac https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się sweterek na szarym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba sweterki urocze, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy jest według mnie ładniejszy - bardziej delikatny, pastelowy uroczy, chociaż drugiemu niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju ja jestem zauroczona pierwszym:D mega mega cudowne! chcę takie samo zrobić :D obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje bardzo ciekawe :) Delikatne ale mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sweterkowe wzory ♥ Mimo tego, że rzadko udaje mi się je równo odbić, nawet przezroczystym stemplem... Taki tam talent :D
    Płytki QXE pewnie ci nie odbijają tak dobrze, bo są mniej wyżłobione, przy nich lepiej sprawdzają się lakiery rzadsze, typu moje ukochane Kads z Aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię