sobota, 25 lipca 2015

Podwójny stempel na fiolecie

Przyszedł czas na zmierzenie się z podwójnym stemplowaniem. Zamysł na to zdobienie miałam już jakiś czas temu. Nie mogłam się tylko zdecydować na kolor lakierów. Ponieważ dawno nie miałam nic w fiolecie, to wybór padł właśnie na tą kolorystykę.
Użyłam:
- baza: jagodowy fiolet Miss Sporty Clubbing Colours #344
- stemple: ciemny fiolet Golden Rose Rich Color #135 oraz Sally Hansen Insta Dri #230 Silver Sweep,
- płytka m99,
- top: Golden Rose Quick Dry.





3 komentarze:

  1. Jakie śliczne! <3
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z "podwójnym stemplem". Napisz coś o tym więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie funkcjonuje również jako 'double stamping'. Ten sam wzór odbija się jednym kolorem, a następnie innym :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdobienie, ja bardzo lubię fiolety:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię