sobota, 11 lipca 2015

Sally Hansen Insta Dri do stemplowania

Zachęcona pozytywnymi opiniami na temat lakierów SH Insta Dri i ich użyciem do stemplowania, postanowiłam sama przekonać się, czy faktycznie się do tego nadają. W szczególności zależało mi na tym, aby wzorki odbijane tymi lakierami były widoczne na czarnym tle. I udało się! Lakiery test zdały :) Nadają się do stemplowania i widać je na ciemnym tle. Z serii Insta Dri zakupiłam trzy lakiery: Lickety-Split Lime #450, Silver Sweep #230 oraz Snappy Sorbet #460. Dodatkowo postanowiłam też wypróbować biały lakier White On #300 z serii Xtreme Wear, także pod kątem odbijania na czarnym tle. I także się mile zaskoczyłam. Pewnie moją kolekcję lakierów powiększę o jeszcze kilka kolorów z obu serii Sally Hansen.




3 komentarze:

  1. Właśnie się przymierzam do zakupu tych lakierów :D świetnie wyglądają na czerni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się przymierzam do zakupu tych lakierów :D świetnie wyglądają na czerni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak spodobały, że kilka kolejnych kupiłam :)

      Usuń

Dziękuję za wyrażoną opinię