poniedziałek, 21 września 2015

Na słodko

Czasem trzeba osłodzić sobie życie :)
 
Płytka BP-L023 przeleżała u mnie już jakiś czas i ani jeden wzór nie został z niej jeszcze wykorzystany. Padło więc na cukierki i lizaki. Cukierkowe zdobienie wzbudziło sensację wśród moich uczennic w szkole. Pierwotnym zamysłem były naklejki i z cukierków i z lizaków, ale po wykonaniu cukierkowych naklejek, odechciało mi się kolejnych. Zakończyło się więc na wystemplowanych lizakach.
 
 
Użyłam:
Wibo Extreme Nails #425 (zielona baza)
płytka BP-L023
Golden Rose Color Expert #55
Miss Sporty Clubbing Colours #453
Wibo Extreme Nails #34 (czarny, stemple)
top coat GR Quick Dry
 



 
 
 

 

4 komentarze:

  1. Wcale się nie dziwię, że taki szał bo cukierki są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej na tak, za osładzaniem sobie życia ;) aż zjadłabym takiego cukierasa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię