czwartek, 9 lutego 2017

Walentynkowo #2

Kolejne walentynkowe zdobienie, tym razem z mniejszą ilością różu (bo to nie jest mój ulubiony kolor). Niestety top rozmazał mi wzór na środkowym palcu i tyle miałam z radości z mojego mani:(
 




 
Całusy pochodzą z płytki w kształcie serca o nr 12, a tekst z płytki XY14. Jasna baza to Color Club Oooo La La- jak dla mnie wielkie rozczarowanie. Odpryski pojawiły się już na drugi dzień. I to nie pierwszy raz, gdy tak się dzieje. Zaobserwowałam, że lakiery z tzw. wyższej półki krócej trzymają się moich paznokci niż te za 5 zł z sieciowych drogerii.
 
 
Czerwony całus to CA/BLP B. a Sunset.
 



19 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, bo uwielbiam stemple z gazetowym czy 'ręcznym' pismem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie widać, że się rozmazało ;) bardzo ładne zdobienie w klimacie walentynkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całuśnie! Mam tą płytkę, ale wzory za małe na moje paznokcie ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tym czerwonym całusem na miłosnym liście ;) Też nie znoszę jak mi top rozmaże zdobienie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też posiadam tę płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne walentynkowe zdobienie:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne:) A że rozmazane trochę, nikt, poza nami, nie patrzy na paznokcie z tak bliska więc jest ok ;) Bardziej rzuca się w oczy list miłosny niż to że top się zbuntował:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna propozycja, bardzo oryginalna i niebanalna wśród różu i czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kupić taką płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z daleka nie widać, że coś się rozmazało ;) Ale znam ten ból. Też czasem tak mam :(
    Całość bardzo mi się podoba, więc szkoda, że z trwałością nie było najlepiej.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ostatnio top coaty też nie lubią i rozmazują wzorki :( Mimo wszystko bardzo mi się podoba Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo tego rozmazania - którego tak w ogóle to z daleka nie widać - jest świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię