niedziela, 13 września 2015

BP-50 na niebieskich ciapkach

Tym razem bardzo chciałam zrobić zdobienie na kolorowej bazie, a ponieważ nadal tworzenie gradientów idzie mi tak sobie, to bazę do stempli wykonałam w postaci ciapków. Na kilku blogach widziałam takie kolorowe maziaje i bardzo mi się spodobały. Moje ciapki są w kilku odcieniach niebieskiego, nałożone na biały lakier Rimmel 60 Seconds #703 White Hot Love. Odbity wzór pochodzi z płytki BP-50. I jak wam się podoba? Nie ukrywam, że mi bardzo i napatrzeć się nie mogę:) Ponadto użyłam:
- czarny lakier Wibi Extreme Nails #34,
- Golden Rose Rich Color #62,
- Golden Rose z proteinami #363,
- Miss Sporty Clubbing Colours #463
- top GR Quick Dry.
 





 

10 komentarzy:

  1. superowe, bardzo mis ie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór kolczyków do piercingu! :)
    Świetne, ciapki wyszły Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się co mi przypominają te wzorki ;-D W sumie dobre porównanie! ;-)

      Usuń
  3. Świetny wzór i idealne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyszło ;-) Gradientów najlepiej uczyć się właśnie pod stemple, bo jak coś nie wychodzi to i tak nie będzie widać ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to dżdżowniczki ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda <3 Obserwuję liczę na rew ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię