sobota, 29 sierpnia 2015

Space Queen w różowym

Ta kosmiczna królowa z tytułu postu to lakier Essence the Gel #06 Space Queen. Jest to właściwie top z tysiącem migoczących drobinek. Na moich paznokciach pojawił się on w towarzystwie różowego lakieru Miss Sporty Lasting Colour #485.  Trochę obawiałam się, że będą problemy ze zmyciem topu, ale poszło gładko :) Te małe kwiatki pochodzą z płytki B91, a odbite zostały czarnym Wibo Extreme Nails #34 oraz Sally Hansen #470 Speedy Sunburst (mój nowy nabytek). Na koniec lata trzeba było trochę pobłyszczeć :) Aha, jakby ktoś pytał, to kwiatki celowo zostały ułożone chaotycznie :)





8 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta migotka z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten Essence zrobił efekt! Takie paznokcie księżniczki! Ja bym na to dała jakiś całopaznokciowy wzór białym stemplem i byłoby jeszcze bardziej cukierkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten topper z essence :) całość bardzo urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie.
    Bardzo podoba mi się płytka!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię