poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kratka w krzywym zwierciadle

No tak jakoś wyszło, że wyszło krzywo :) ale i to ma swój urok. A im dłużej się przyglądałam, tym coraz bardziej zaczęła mi się podobać ta moja krzywa kratka. Dlatego też postanowiłam, że zdobienie ujrzy światło dzienne.
Użyłam:
- czerwony Miss Sporty Lasting Colour #540,
- beżowa baza na paznokciach ze stemplem to Miss Sporty Clubbing Colours #031,
- czarny Wibo Extreme Nails #34,
- płytka m60,
- top coat Golden Rose Quick Dry.






Ten piękny naszyjnik pochodzi z Kuferka Doroty.

4 komentarze:

  1. O widzę, że u Ciebie też krateczka:))Ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kratkę, ale faktycznie trudno zrobić ją prosto!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowe, ja jeszcze nie roiłam takiej kratki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszy rzut oka wcale nie wygląda krzywo ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię