niedziela, 16 sierpnia 2015

Kolorowe kleksy z JQ-42

Wreszcie zaczęłam widzieć jakiś sens i znajdować przyjemność w stemplowych kolorowankach. Wystarczyło tylko opracować technikę, która zadziała. I tak po obejrzeniu kilku tutorialów na youtubie, znalazłam sposób na kolorowankę, który mi odpowiada i, co najważniejsze, przynosi zadowalające efekty. Moje kolorowanki robię na koszulce do dokumentów ( na stemplach coś mi nie szło).
Pomarańczowy lakier na paznokciach bez stempli to marmurkowy Lemax. Muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie się go nakładało. Wzór do kolorowania pochodzi z płytki JQ-42.




8 komentarzy:

  1. Ooo i świetny pomysł z tą koszulką. Muszę wypróbować bo coś kolorowanie mi nie idzie... Dziś próbowałam stworzyć coś na paznokciach i niestety nic nie wyszło i efekt taki że wszystko zmyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie zabawne paznokcie ;-) Fajnie wyglądają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorowanki ;) takie już w jesiennych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci to wyszło, bardzo fajnie kolory dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię