poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Kwiatki z BP-L001

Tym razem w moim zdobieniu pojawiają się kwiatki. W moich płytkowych zbiorach nie mam zbyt wielu motywów z kwiatkami. Wolę wzory bardziej abstrakcyjne, geometryczne. Czasem jednak przychodzi ochota i na kwiatek :)
Do zdobienia użyłam:
- płytka BP-L001,
- zielony Eveline MiniMax #045,
- biały Rimmel #703 White Hot Love,
- do stempli lakier Golden Rose Rich Color #17,
- top GR Quick Dry.
 
 
 
 
 
 

 
Moje inne zdobienia wykonane z wykorzystaniem płytki BP-L001 można zobaczyć >TUTAJ< oraz >TUTAJ<
 


10 komentarzy:

  1. Kwiaty to chyba mój ulubiony wzór na paznokciach ;) ładna jest ta płyteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mamy kwiecie na paznokciach - lubię kwiatowe motywy, a na tej płytce znajdą się ciekawe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kwiatki, chociaż ta zieleń jakoś mi nie bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie! Uwielbiam motyw kwiatów, pasuje na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wolę geometryczne wzory, ale Twoje kwiatuszki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie te kwiaty wyglądają na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna płytka i zdobienie. Bardzo też podoba mi się lakier GR.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię