środa, 12 sierpnia 2015

Róż, turkus i kwiatki

Kwiatki w postaci całopaznokciowych naklejek wodnych, które tym razem nie chciały współpracować, gdyż zawijały się po wyjęciu z wody. Namęczyłam się trochę, ale efekt ogólnie mnie zadowala :) W towarzystwie naklejek pojawiły się dwa lakiery Golden Rose z serii Rich Color- #65 oraz #46. Pod naklejki biała baza w postaci My Secret Snow White #202. No i oczywiście top GR Quick Dry. Za każdym razem, gdy używam lakierów GR, ubolewam nad tym, że nie nadano im żadnych szałowych nazw.
 




 

8 komentarzy:

  1. ładne naklejki , mimo problemów całość wyszła bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory tych naklejek!
    Golden Rose ma tyle lakierów, że musieliby zmieniać wymyślacza nazw co chwilę, żeby nazwy były różne i niepowtarzalne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze dobrane kolory lakierów do naklejek ;-) Fajnie całość gra kolorystycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mani, jak precyzyjnie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A myślałam że tylko ja nam problem z naklejkami calopaznokciowymi :) całość bardzo ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z całopaznokciowymi naklejkami wodnymi, a te są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to możesz sama dla zabawy powymyślać jakieś szałowe nazwy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię