niedziela, 12 czerwca 2016

Rybia łuska-naklejki

Kiedyś naklejki postrzegałam jako szybką metodę zdobienia. I nazbierałam ich dosyć pokaźną kolekcję. Zdanie zmieniłam odkąd wpadłam w manię stemplowania. Nie mogę jednak pozwolić, aby zmarnowało się tyle naklejek, więc od czasu do czasu po nie sięgam. Dzisiaj naklejki całopaznokciowe z motywem rybiej łuski.
 




 
Naklejki w towarzystwie lakierów:
- Lemax (brak nr),
-My Secret Snow White #202 jako baza pod naklejki,
- Color Club Revvvolution #852
 
 
PRZYPOMINAM O MOIM ROZDANIU


12 komentarzy:

  1. Fajnie skomponowane, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Ja jeszcze nie używałam naklejek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też często sięgam po naklejki, chociaż najwięcej lubię stemplowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie :) Naklejki bardzo mi się podobają ze względu na wzory, ale niestety należę do ludzi, którym szkoda 'marnować' takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wzorek mają te naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzór mają te naklejki ;-) Dobrze, że to produkty, które się nie psują bo sama nie wiem co bym zrobiła z toną naklejek, które mam i też czekają na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię