piątek, 24 czerwca 2016

Projekt u Elizy, tydzień 3- saran wrap.

Saran wrap to technika zdobienia paznokci, z którą zaczynam się lubić coraz bardziej. Na projekt u Elizy przygotowałam zdobienie w odcieniach błękitu, a na koniec dodałam odrobinę złotka. Miałam dylemat, czy ostemplować tło wykonane techniką saran wrap czy nie. Ostatecznie stanęło na tym, że paznokcie ostemplowałam, ale do projektu wysłałam pracę bez stempli. Która wersja lepsza? Decyzję pozostawiam Wam.
 





 
Wzór pochodzi z płytki Konad 11. Lakiery wykorzystane w zdobieniu to:
- Miss Sporty Clubbing Colours #468,
- Miss Sporty Clubbing Colours #320,
- Wibo Glamour Nails #5
- Sally Hansen White On #300 (nie umieszczony na foto)
 
 
 


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, szczególnie ze stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie ;) wersja ze stemplem mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne pazurki! :) wyglądają super :)
    kochana zauważyłam ze wygrałam w twoim rozdaniu, jestem
    bardzo, bardzo szczęśliwa z tego powodu :) wysłałam do
    ciebie maila, proszę daj mi znać czy doszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo mi się podobają :) A SW bardzo lubię, daje zawsze fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze zdobieniem jest ciekawiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi podoba się ta wersja ze stempelkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię