środa, 8 czerwca 2016

Kolorowe ćwieki czyli Projekt u Elizy II, tydzień 1

Czas zacząć zmagania z projektem paznokciowym, którego organizatorką jest Eliza. Czy dam radę z wszystkimi tygodniami to się jeszcze okaże. Pierwszy tydzień pod hasłem 'metalowe guziki' u mnie prezentuje się w wersji kolorowej. Ćwieki u mnie pojawiają się raczej rzadko, choć zawsze po każdym zdobieniu z ich użyciem powtarzam sobie, że muszę sięgać częściej po te metalowe pierdółki :)
 





 
Lakiery wykorzystane w zdobieniu:
 
 


10 komentarzy:

  1. Ojj, u mnie zdecydowanie przydałoby się częściej sięgać po ćwieki, cyrkonie itp. :)
    Zdobienie jest bardzo ładne i świetnie oddaje temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywne kolory :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zaszalałaś z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam sporo przeróżnych ozdóbek, ale też rzadko ich używam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne kolorowe, też mam troche tych pierdółek ale jakoś zawsze robię coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowo! Fajnie tak na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak fajnie, wesoło, i w kółeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na Twoim blogu od chwilki ale już dużo przejzałam i bardzo podobają mi sie nie tylko zdobienia również jakosc zdjęc i tła do pazurków:) fajnie tu. Mój jest o zdecydowanie innej tematyce pewnie Cie nie zaibteresuje ale moze zajrzysz, bo ostatnio nie mam motywacji do zamieszczania postów. Chodze tylko po blogach i ogladam pazurki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię