niedziela, 5 czerwca 2016

Listki z Blueberry 02

Z mojej kolekcji płytek wygrzebałam trochę już zapomnianą płytkę Blueberry 02 i oto na moich paznokciach pojawiły się liście w soczystym zielonym kolorze.
 
 
Oprócz wspomnianej płytki Blueberry 02, do zdobienia wykorzystałam:
- Miss Sporty Clubbing Colours #455,
- błyszczące drobinki z Golden Rose z proteinami #318,
- czarne stemple z Wibo Extreme Nails #34
- top coat Golden Rose Quick Dry




 
P. S. Przypominam Wam o moim rozdaniu (baner znajdziecie po prawej stronie). Dokładam kilka gadżetów, które nie są widoczne na zdjęciu z rozdania.


14 komentarzy:

  1. Pięknie! jak ja lubię takie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę płytkę i chyba nie użyłam jeszcze tego wzorku :D Ślicznie wygląda takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zdobienie i kolor na obecną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytkę mam, ale tego wzoru jeszcze nie nosiłam na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, wiosenne zdobienie :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zieleń jest ogólnie bardzo ładna! Ja mam listki w innym układzie i na płytce mnie nie ujęły, ale na pazurkach wyglądają też super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :) lubię ten wzorek chociaż jeszcze go nie używałam - czas nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny ten zielony! Świetnie wygląda z listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, pierwsze skojarzenie, że to jakaś żmijka:):) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię