niedziela, 24 lipca 2016

Podsumowanie projektu u Elizy

Przyszedł czas na podsumowanie projektu, w którym brałam udział całkiem niedawno. Kiedyś trzymałam się z dala od tego typu zabaw. Chyba nie wierzyłam w swoje umiejętności i wolałam nie wchodzić w konfrontacje z innymi pasjonatkami zdobienia paznokci. Przełamałam w końcu ten opór i dałam się wkręcić w projektową zabawę.
 
 
Takie oto zmalowałam zdobienia:
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Chyba najbardziej zadowolona jestem ze zdobienia ręcznie malowanego, tym bardziej, że był to mój debiut w tego typu technice zdobienia.
 
 
 
 
 
 


6 komentarzy:

  1. Takie projekty to bardzo fajna zabawa ;) szkoda , że nie mam za dużo czasu, żeby brać w nich udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieskie pazurki z tym małym słodkim motylkiem najbardziej mi się podobają :) Masz talent :D

    Micia

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzlem malowane the best <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię