piątek, 1 lipca 2016

Projekt u Elizy, tydzień 4- pędzlem malowane

Kolejny tydzień projektu u sympatycznej Elizy pod hasłem pędzlem malowane. I tu zaczynają się schody. Po pierwsze- nie należę do osób z talentem plastycznym, a po drugie- nie posiadam farbek ani nawet porządnego pędzelka do malunków. Stwierdziłam jednak, że się nie poddam i stworzyłam takie oto zdobienie. Nie do końca wpasowało się w tytuł tego czwartego tygodnia (bo farbki to u mnie lakiery, a za pędzel posłużyła mi wykałaczka), ale mam nadzieję, że autorka projektu przymknie na to oko.
 





 
Tłem do moich debiutanckich malunków jest lakier Lovely Luxe Girl.
 


16 komentarzy:

  1. Mega wygląda te pazurki :-D


    Ja właśnie nie miałam prawie żadnej, a koronki uwielbiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho, gdybyś nie napisała, że to wykałaczką zrobiłaś, to bym się nie domyśliła. Jak dla mnie wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo fajnie :) Ja też nie mam talentu plastycznego, ale jakiś czas temu kupiłam farbki za całe 8 zł i może czasem się nimi pobawię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, jestem pod wrażeniem, że za pierwszym razem tak genialnie Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszło! bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i staranne wykonane jak na wykałaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Bardzo mi się podoba, bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest! No, jeśli twierdzisz, że nie umiesz, to się mylisz, b. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie :) Jak 'zdobędziesz' pędzle i farby to cuda będziesz malowała, skoro wykałaczką zrobiłaś tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak malowałam jeszcze ręcznie to często używałam do tego właśnie lakierów chociaż farbki miałam i bardzo dobrze się też sprawdzają ;) tyle, że nie można poprawić jak coś nie wyjdzie, tylko zmyć już całość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię