wtorek, 29 marca 2016

Pomarańczowo-czerwony gradient

Wreszcie zmalowałam gradient, który ( w moim odczuciu) można pokazać światu. Brawo ja!
Wzór, który odbiłam na paznokciach z gradientem pochodzi z płytki BP-L003.
Obecnie jestem na etapie odkurzania lakierów Miss Sporty i owe lakiery użyłam w tym zdobieniu. Są to MS Lasting Colour #546 oraz #540.





 
Na zdjęciach moje dwie nowości - siateczkowe bransoletki od siostry. Jeśli lubicie takie hand-made dzieła, to zapraszam do zajrzenia na blog Doroty.

16 komentarzy:

  1. Świetny gradient, a bransoletki chętnie bym sama nosiła bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czym stemplowałaś? :) Zdobienie jest bardzo ładne, idealne na początki wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiosenno letni gradient!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty :D Ładniutki gradient:) Ja nie liczę ile razy zmywałam moje bo nie mogłam na nie patrzeć :D Ostatnio też udało mi się zrobić wyglądający ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :) Kiedyś zrobiłam gradient w podobnych kolorach i przyjemnie mi się nosiło takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wyszedł ten stempel na cieniowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie to wygląda:D kuuurde podziwiam wasz talent jak i cierpliwość...mi brak tak jednego jak i drugiego ;)

    zapraszam do wspólnej obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne zdobienie, kolorki są takie optymistyczne i wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super dobralas kolorki, cale mani wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię