niedziela, 6 marca 2016

Stemplowy projekt u Trii: Ptaki

Mój pierwszy paznokciowy projekt, w którym biorę udział. Wahałam się, czy wciągać się w to wyzwanie, ale skoro na każdy temat jest 10 dni, to myślę że dam radę. Projekt został zorganizowany przez Trii i można do niego dołączyć w każdej chwili.
Temat pierwszy: PTAKI
Oto moja interpretacja:
 
Ptaszki i piórka na kciuku pochodzą z płytki BP-75. Srebrnym lakierem Sally Hansen Insta Dri Silver Sweep odbiłam wzór drzewka, na którym siedzą ptaki. Pobawiłam się troszkę techniką saran wrap- na białej bazie zrobiłam błękitno- różowe maziaje.
 




 
 
 

14 komentarzy:

  1. Wygląda to jakby siedziały na drzewie wiśni w Japonii :) bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie :) również użyłam tej płytki na ten tydzień wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i bardzo fajne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad! I użyłaś tego samego wzoru co ja =]
    Cieszę się, że zdecydowałaś się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko tę jedna płytkę z ptaszkami, więc większego wyboru nie miałam :)

      Usuń
  5. Fajnie zestawione kolory :) Korzystałyśmy z tej samej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie moje miały siedzieć na gałązkach ale kiepsko to wyglądało i zrobiłam pawie piórko :P
    Twoje super wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło ślicznie, bardzo mi się podobają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne to 'ptaszkowe' zdobienie, no i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię