sobota, 26 marca 2016

Projekt u Trii: Wiosenny kolor

Jakie kolory ma wiosna?
 Takie pytanie zadałam sobie myśląc nad ostatnim tematem stemplowego projektu Trii. Opcji było kilka, ostatecznie zdecydowałam się na fiolet, który kojarzy mi się z krokusami. Niestety wzoru z krokusami nie posiadam na żadnej płytce. Wybrałam więc inne kwiatki z płytki Konad 11. Stemplowałam lakierem CA B. a Berry Smoothie, a fiolecik to Miss Sporty Clubbing Colors #344. Pod stemplami pojawiło się troszkę miętowego koloru :)
 





 
 


11 komentarzy:

  1. Fajny jest ten wzorek kwiatowy! Całość przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, uwielbiam fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama jest oczarowana (ja też!), bo bardzo lubi fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki tej mięcie wyłaniającej się spod kwiatów wzór wygląda niebanalnie i bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ten fiolet, chyba go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega wyszło! Mięta + pastelowy fiolet = mistrzostwo <3
    Wielkie dzięki, że wzięłaś udzial w moim projekcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię