niedziela, 9 października 2016

Jesień #2 i #3

Jesieni to ja nie lubię, ale jesienne paznokcie tak. W głowie mam wiele pomysłów na takie jesienne mani i dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi dwoma.
 
Jesień #2
 
\Kolorystyka  trochę mniej jesienna :)
 
 
Mam nadzieję, że dopatrzycie się podwójnego stemplowania na dwóch paznokciach.







 
Jesień #3
 
Tu zdecydowanie powrót do jesiennej tonacji.
 
 
Na palcu wskazującym coś zawiodła współpraca na linii stempel- B. an Electric Orange i wzór nie odbił się tak jakbym chciała.
 

 


10 komentarzy:

  1. Fajne; to drugie w szczególności mi się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) i pierwsze, i drugie :) widać to podwójne stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobają mi się pierwsze paznokcie, są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdobienie genialne! Kolory ma jesienne, złoto jesienne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki :D pierwsze bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pazurki:) Ja lubię jesień, chociaż jak dzisiaj wiatr wyrywał mi parasolkę z ręki to trochę mniej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdecydowanie bardziej pod mój gust :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię