sobota, 15 października 2016

Jesień w kolorze nude

Sporo tych jesiennych zdobień ostatnio na moim blogu:) Dziś ponownie liście, w bardzo jesiennej kolorystyce. Lakier, który posłużył mi jako baza to Golden Rose Rich Color #05. Zaliczyć go można do odcieni nude. Kiedyś nie lubiłam takich kolorów, ale ostatnio coraz bardziej mi się podobają.
 
 
Zanim wystemplowałam liściasty wzór, najpierw stemplem naniosłam złote 'ciapki' B. a Golden Queen. Chciałam odrobinę złotego blasku wśród moich liści :)
 






11 komentarzy:

  1. Nie przepadam za nudziakami solo, ale w połączeniu ze stemplami wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam za nudziakami solo ; ze zdobieniem jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie ;) ja jakoś nigdy nie miałam wzorów na swoich paznokciach..muszę w końcu spróbować ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienie :) Nudziaki są fajne, jak chce się 'odpocząć' od kolorowych lub ciemnych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka złota odsłona jesieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda! Nude + złoto, chyba muszę zgapić to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez się przekonała do nudę, kiedyś myslalam ze jest nudny :D mam tez blaszkę z tym wzorem i lubię:) piękne mani.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię