niedziela, 22 stycznia 2017

Śnieżynki z B. a Holy Night

W tym sezonie zimowym zdecydowanie dużo śnieżynek pojawia się na moich paznokciach.
Kolejna moja propozycja to połączenie dwóch typowo zimowych kolorów: białego i niebieskiego. Śnieżynki oczywiście pochodzą z rewelacyjnej płytki B.05 Let it snow. (Jak ja mogłam się kiedyś obejść bez płyteczek od B...?)
Skorzystałyście z promocji na colorowo? Ja się skusiłam i tym sposobem do mojej kolekcji trafiło 7 lakierów do stempli, a wśród nich B. a Holy Night, którym wystemplowałam śnieżynki w dzisiejszym zdobieniu.
 




 
 

10 komentarzy:

  1. Powiem ci, że też nie wiem, jak kiedyś bez płytek do stempli żyłam. To takie proste, odprężające i łatwe zadanie jest, a jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O której promocji mówisz? Bo z kilku skorzystałam :D
    Fajne zdobienie, bardzo lubię motyw śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdobienie:) Mnie wszystkie promocje na colorowo omijają, dowiaduje się po fakcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawienie kolorystyczne, bardzo mi się podoba to manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdobienie i też uważam, że płytki od B. są najlepsiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdobienie :) uwielbiam śnieżynki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg za oknem, śnieżynki na paznokciach :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie :D Bardzo ładny jest ten grafitowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne śnieżynki :)
    Ja niestety nie załapałam się na promocję :( za rok to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię