wtorek, 23 sierpnia 2016

Colour Alike 607 Orange Fizz & panda

Dziś chcę Wam pokazać zdobienie, w którym wykorzystałam moje dwie sierpniowe nowości. Pierwsza to lakier Colour Alike Orange Fizz, a druga to płytka HK-01. Lakier jest niesamowity- cudny kolor (takiego jeszcze nie miałam w swojej kolekcji) i przyjemna aplikacja. Płytka ma urocze wzorki ze zwierzętami. Niestety trzeba mieć dużą płytkę paznokciową , aby pokazać urok wzorów. U mnie nadaje się do tego tylko kciuk, a i on nie mieści całego wzoru. Mimo to nie żałuję zakupu, a zwierzątka z płytki pewnie nieraz wykorzystam w swoich zdobieniach.






11 komentarzy:

  1. Słodka panda :) i fajny lakier, ja nadal nie ma nic colour alike, poza tymi stemplowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza panda ;-) Świetny kolor ma ten lakier, bardzo przykuwa wzrok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Orange Fizz przypomina mi jeden z neonów Orly - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Panda jest przesłodka ;) Orange też mi się podoba , lubię takie soczystości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza panda i niezmiernie mi się podoba ten pomarańcz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. panda najlepsza, kolorek lakieru bardzo cieplutki i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudaśne ♥ kurczę, ja też mam gdzieś fajne pandy... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jest piękny odcień tej Pomarańczy, rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię