czwartek, 11 sierpnia 2016

Projekt u Zuzuli- tęcza

Osobiście nie przepadam za tęczowym mani, ale projekt zobowiązuje, więc jestem z moją wariacją na temat TĘCZY.
Na białej bazie odbiłam stemplem kolorowe plamy (kropki lakieru naniosłam na folię, następnie oddusiłam na nich stempel i takie kolorowe plamy przeniosłam na paznokieć). Białe prześwity tła to efekt zamierzony. Wzór pochodzi z płytki JQ- L04.
 
 
Aparat trochę zjadł zielony kolor na mojej tęczy, ale zapewniam Was, że on tam jest :)






16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny pomysł, super zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudne zdobienie! Naprawdę super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wymyśliłaś z tymi kolorowymi plamami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super, a całość b. mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale to sobie fajnie wymyśliłas, idealny pomysł na nietypowa tęczę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię