niedziela, 17 kwietnia 2016

Róże w kolorze

Postanowiłam spróbować czegoś innego tzn. pobawiłam się w kolorowe tło za pomocą stempla. Podpatrzyłam to na jakiś filmiku z youtube'a. I tak- na folię napaćkałam kropki kolorowymi lakierami, następnie przyłożyłam na nie stempel i takie oto kolorowe maziaje przeniosłam na paznokieć uprzednio pomalowany białym lakierem. Teraz wystarczyło już tylko odbić wzór- u mnie są to róże z płytki Konad 11 (odbite czarnym Wibo Extreme Nails #34). Efekt bardzo mi się spodobał (chociaż było trochę zachodu z czyszczeniem skórek).
 




 

12 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda, od jakiegoś czasu zbieram się do zrobienia czegoś takiego (chyba zacznę spisywać sobie takie pomysły, które widzę na instagramie). Co do skórek, to polecam bazę peel off np. z miss sporty, koszt mniejszy niż 10zł, a ile czasu oszczędza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło! A jakiś lateksowy ochraniacz do skórek oszczędził by Ci sporo pracy :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Pomysłowe, muszę spróbować tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt ale ja sobie nie wyobrażam tak bawić :D Gradienty robione gąbeczką to max jaki mogę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo i bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie tła, super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie tła, super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne to tło :) ja próbowałam je już robić kilka razy i za nic nie chce mi ładnie wyjść ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt <3 też wpadł mi w oko ostatnio ten sposób, muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię