niedziela, 11 grudnia 2016

W poszukiwaniu choinki z B.10 Merry Christmas

Świąteczna płytka B. Loves Plates B.10 Merry Christmas skradła moje serce. I przypuszczam, że nie tylko mi. Przy okazji Black Friday, w moje ręce wpadło aż 5 płyteczek od BLP (aż dziw, że do tej pory nie miałam ani jednej). Marzyły mi się one od dawna, a Black Friday był doskonałą okazją, by marzenie urzeczywistnić.
Na pierwszy ogień poszedł wzór choinek w towarzystwie bałwanka. Wzór aż się prosi o pomalowanie, ale póki co, to nie po drodze mi z robieniem stemplowych naklejek. Choinki odbiłam lakierem BLP/CA B. a Green Light.
 




 
W zdobieniu wykorzystałam:
- lakier do stempli BLP/CA B. a Green Light
- biały Sally Hansen White On
- czarny Lovely Classic #85
- płytka B.10 Merry Christmas
- płytka JQ- L18
- top coat GR Quick Dry
 



9 komentarzy:

  1. Piękny mani! Płytka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytka jest super, a zdobienie swietne, takie wlasnie typowo świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja też mam w tym roku fazę na świąteczne zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne szpony :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne choinkowe mani, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Płytki od BLP są świetne, aż żałuję, że w BF nie skusiłam się na żadną, bo do tej pory mam tylko jedną ;)
    Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię