niedziela, 4 grudnia 2016

Śnieżynki

W oczekiwaniu na przesyłkę ze świąteczną płytką od B Loves Plates, przychodzę do Was ze śnieżynkowym zdobieniem. Wzór pochodzi z płytki Blueberry 03, a odbiłam go białym lakierem do stempli Born Pretty Store.
 




 
W głowie mam już kilka kolejnych pomysłów na śnieżynkowe mani.
 
Do zdobienia wykorzystałam:
- płytkę Blueberry 03,
- Wibo Royal Manicure #1,
- biały lakier do stempli BPS
 
 
Poniżej ten sam wzór w moim zimowym zdobieniu z zeszłego roku:
 

 


13 komentarzy:

  1. Prześliczne mani:) Żeby śnieg był taki fajny na żywo jak na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest klimat świąt w 100% - b. ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ fajne, zimowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne :) chyba zrobię coś podobnego, bo niesamowicie to wygląda :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęło się śnieżynkowo :D W sobotę robiłam nawet 3 identyczne stylizacje śnieżynek na czerwonym tle :D Sama pewnie też się skuszę na ten motyw :d Ale mnie osobiście bardziej podoba się wersja z niebieskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienie na czasie ! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zimy, ale uwielbiam śnieżynkowe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze:) Od razu zrobiło się świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Both manicures are very, very cute! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię