niedziela, 22 maja 2016

Delikatne kwiatki z BP-L029

Jeśli jeszcze nie macie płytki BP-L029, to polecam się w nią zaopatrzyć. Kiedyś sama się przed nią wzbraniałam (... no bo po co mi kolejna płytka z kwiatowymi wzorami), ale traf chciał, że wygrałam ją w rozdaniu u Belgijskiej:). Płytka całkowicie skradła moje serce.
 
A oto moje delikatno- różowe zdobienie:
 
 
Lakiery wykorzystane w zdobieniu:
- biały marmurek wyszperany w sklepie typu "wszystko za 2zł",
- różowy Wibo Hello Summer #2,
- Sally Hansen Insta Dri Speedy Sunburst ( wystemplowałam nim kwiatki),
- top coat Golden Rose Quick Dry.
 



 
 
 


9 komentarzy:

  1. Ja mam kwiatkową płytkę z b loves plates i innej na pewno nie kupię:D Nie wielbię jakoś kwiatowych motywów u siebie, nie pasują do mnie. A Twoje zdobienie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie ale bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma czegoś takiego, jak 'po co mi kolejna płytka/lakier/stempel' czy cokolwiek do paznokci. Tego nigdy nie jest za dużo ;D
    Pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani jest idealne na obecną pogodę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. BPL-029 to moja ulubiona płytka ;) każdy wzór z niej jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatne pazurki zawsze się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ciągle uważam, że kwiatowych płytek nigdy dosyć ;D uwielbiam kwiaty na swoich pazurkach i na pazurkach innych ;) śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię