niedziela, 15 maja 2016

B. an Ice Coffee na niebieskim

Dziś zdobienie z lakierem  do stemplowania B. an Ice Coffee. Już sama nie wiem, który z wiosennej pastelowej kolekcji lakierów do stempli od Colour Alike i B. Loves Plates jest najładniejszy. I pomyśleć, że jeszcze niedawno nie miałam żadnego lakieru od CA.
Przechodząc do zdobienia, to prezentuje się ono tak:
Wzór pochodzi z płytki HK-03.
Oprócz wspomnianego B.an Ice Coffee pozostałe wykorzystane lakiery to:
- Miss Sporty Color Clubbing #320
-piaskowy Wibo Wow granite Summer #3
- top coat Golden Rose Quick Dry.






9 komentarzy:

  1. Ciekawy efekt daje ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też b. lubię ten lakier, niby nudziak, a ma to coś. Ładne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna cała kolekcja tych lakierów do stempli, chociaż na żaden tym razem się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest to mani :) fajne kolory i super wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie moglam zdecydowac sie na jeden pastel do stemplowania, a nie chciałam wszystkich to żadnego nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega fajnie to wygląda ;D Ja w sumie nie mam ani jednego typowo do stemplowania lakieru ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek jest świetny, bardzo mi się podoba :) Lakiery od CA mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykłe połączenie piasku i pasków :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię