środa, 4 listopada 2015

Camouflage z kwiatkami

Co jakiś czas do mojej lakierowej kolekcji przybywa kolejna nowa buteleczka. Kolekcja się powiększa ( musiałabym przeliczyć wreszcie). Przeglądając koszyczek z lakierami i zastanawiając się, który tym razem wykorzystać, pomyślałam, że może by tak zużyć jakąś buteleczkę, wyrzucić i z czystym sumieniem zrobić miejsce na nową. Wybór padł na zapomniany już przeze mnie Camouflage Essence Colour & Go. Dodałam do niego naklejki wodne w postaci kwiatków i gotowe :)
 



 
Czy buteleczka z lakierem wylądowała w śmieciach i czy zrobiła miejsce na nową? Nie tym razem. Chyba muszę poszukać kolejnego koszyczka na lakiery, bo w obecnym nieprędko zrobi się miejsce :)


6 komentarzy:

  1. Mam te same naklejki, ale jeszcze ich nie nosiłam ;) ładne są ;) ja już nie jestem w stanie policzyć ile mam lakierów ;) nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mani. Podobają mi sie te kwiaty na brązie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor :D naklejki świetnie go dopełniają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, tak jesiennie; choć brąz nie należy do moich ulubionych odcieni, to zdobienie ma klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne,chodź nie przepadam za brązem na paznokciach ^^
    + obserwuję,tez jestem początkująca ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię