poniedziałek, 4 maja 2015

Pierwsza kolorowanka

Kolorowanka, czy jak kto woli stamping decals...
Prób było kilka, ale rezultaty za każdym razem kiepskie. Teraz też do ideału daleko, ale wreszcie udało mi się zrobić kolorowankę ze stempli, którą można było przetestować na paznokciach. Skoro już wiem o co to w tym chodzi, to myślę, ze do tej metody zdobienia paznokci wrócę jeszcze nie raz. Moje stemplowe naklejki wykonałam na folii (okazało się to wygodniejsze niż na stemplu).
Do zdobienia użyłam:
- czarny Golden Rose Rich Color 35,
- zielony Golden Rose Color Expert 55,
- pomarańczowy Lovely Color Mania (niestety numer się starł)
- pomarańczowy Miss Sporty Clubbing Colours 451,
- top z drobinkami Golden Rose Carnival 17,
Wszystko pokryłam topem Golden Rose Quick Dry.


1 komentarz:

Dziękuję za wyrażoną opinię