niedziela, 20 listopada 2016

Stemplowane zdobienia- mix

Post dla wszystkich lubiących zdobienia z wykorzystaniem stempli. Zebrałam tu kilka moich zdobień, które ostatnio nosiłam na paznokciach. Wkrótce zabiorę się za te śnieżynkowe i sweterkowe zdobienia, więc czas trochę uporządkować dysk.
 
Niebieski 'dry brush'- płytka m16 i srebrny lakier Sally Hansen Insta Dri Silver Sweep
 

 
Holograficzny lakier Avon Cosmic Aurora, płytka STZ-15, CA/BLP B. an Ice Coffee
 

 
Fajerwerki z płytki m99 w potrójnym stemplowaniu, miętowy Golden Rose z proteinami #361 jako tło
 


 
Wzór z płytki HK-03, CA/BLP B. a Blue Ocean
 



11 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienia :) Najbardziej podobają mi się fajerwerki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze, trzecie i czwarte -moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajne, a moje ulubione są ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrójne stemplowanie spodobało mi się najbardziej :)
    Fajne pomysły na połączenie stempli z innymi technikami.
    Fioletowy lakier Avon mnie zaskoczył. Wygląda naprawdę ładnie. Myślałam, że to Colour Alike :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajerwerki wpadły mi w oko najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. They all look amazing! My favourites are the last ones :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wzorki, bardzo mi się podobają takie ozdoby, ale sama nie mam do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażoną opinię