piątek, 10 kwietnia 2015

Kolorowe i pasiaste

Manicure słoneczny, kolorowy, ale nie obyło się bez problemów...
Tym razem wykorzystane zostały przeze mnie naklejki całopaznokciowe, które zakupiłam jakiś czas temu i troszkę przeleżały w pudełeczku. Aplikacja tych naklejek nie jest jakaś bardzo skomplikowana, ale niestety jedną za bardzo chciałam dopieścić i się lekko porwała- co widać na zdjęciu na środkowym palcu. Lakiery wykorzystane do mojego słonecznego mani to pomarańczowy Miss Sporty Lasting Colour 546 oraz żółty Wibo Hello Summer Nr 6.
Za szybko też zabrałam się za robienie zdjęć, lakier na palcu wskazującym nie zdążył wyschnąć i troszkę go zahaczyłam. Ale skoro mani zrobione, to pomimo, że nie idealne, postanowiłam je umieścić na blogu.
Moje spostrzeżenie co do naklejek całopaznokciowych- nie są one zbyt trwałe pomimo pokrycia top coatem, brzegi się dość szybko starły i manicure w pełnej krasie wytrzymał tylko 3 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wyrażoną opinię